måndag 22 juli 2013

Övergiven/Abandoned

Nu har de övergett mig igen min familj. Fast den här gången har de stuckit till Stockholm istället för ut på sjön. Fast jag ska inte klaga egentligen det är rätt skönt när det är tyst i huset...Så tyst det nu blir när jag spelar In flames på så hög nivå som mina öron orkar alltså! Anledningen till att de stack till Stockholm är för att lillasyster ska se Rihanna. Pappa och bror däremot drar till Grönan vilket de inte hade behövt berätta. så jag sitter här själv, lyssnar på In Flames och bloggar medans de varma mackorna är i ugnen. Men framförallt så njuter jag!


My family have abandoned me again but this time they went to Stockholm instead of to the lake. But I shouldn´t complain it is kind of nice when the house is so quiet....Well as quiet as it gets when I play In Flames in the higest volume my ears can take! The reason that they went to Stockholm is because my littlesister is going to see Rhianna tonight. Dad and Little brother went to "Grönan" instead (an amusmentpark) a fact that they did NOT need to tell me. So I am sitting here all alone listening to In Flames and blogging while my sandwiches are in the oven. But above all I am enjoying the "silence"!
 
Jag var mindre övergiven igår då mina kusiner invaderade vår pool.
I were less abandoned yesterday when my cousins invaded our pool.

 
De enda som inte badade var jag och David. Jag var hovfotograf och David lånade pappas gitarr.
 
The only ones to not bath was me and David. I was court photographer and David borrowed my dads guitar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar