tisdag 6 augusti 2013

Blöt/Wet

 
Det spöregnar igen!
Jag fick byta kläder igen!
 
Första gången så kom jag precis ut från frisören nyklippt och fin. Satte mig på moppen och han bara utanför stan innan jag var dygnsur...
 
Andra gången kom mamma och pappa springandes genom huset och i en rädda vad som  räddas kan stil kastade de sig ut på altanen för att ta in kuddarna på soffan. Jag följer nyfiket efter och får syn på en kudde som blåst ut i trädgården. Då är det min tur att leka superhjälte så jag susar ut i trädgården och plockar upp kudden. Sen springer jag lika snabbt tillbaka upp på altanen och som Captain Jack Sparrow sa "Wet, wet again".    (det säger han i On Stranger Tides om  ni undrade)
 
 
 
It is raining cats and dogs again!
I had to change clothes again!
 
The first time today I had just left the hairdresser with much less hair then before. I had barely droven out of town on my moped when I got soaked...
 
The second time mum and dad came running through the house and in a save whatever can be saved mode threw themselves out on the porch to takem the pillows on the couch inside. Me being  curious follows them out on the porch and spots a pillow that has been crried away by the wind and was laying in the garden. That is when it is mt time to be the hero so I "zoom" out in the rain and pick up the pillow. The next second I am running just as fast in the other direction and like Captain Jack Sparrow said "Wet. wet again"      ( he said that in On Stranger Tides if you wanted to know)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar