söndag 25 augusti 2013

Frida

Grattis på födelsedagen Frida!!!!
Lilla gumman ;) fyller 16 och det firas med stort släktkalas. I 16 år har hon nu tjattrat i mitt öra, ofta har jag önskat att hon skulle vara tyst istället men mitt liv skulle varit alldeles för tyst utan henne. Hade jag fått välja så hade jag inte valt bort det konstanta låtandet. 

Jag hoppas verkligen att hon inte läser det här......



Happy birthday Frida!!!!!
The little girl ;) turns 16 and that is celebrated with a big party with all the relatives. For 16 years she has been blabbering in my ear, I have often wished  her  quiet but my life would have been too quiet without her. If I had gotten to chose I wouldn't have chosen to tale away the constant noise. 

I really hope she isn't reading this...... 

 
Födelsedagsbarnet fick snabbt byta klädstil när småkusinerna dök upp

The birthday girl had tochangeher style real  quickwhen the cousins showed up 




Min väldigt "coola" farbror var med och firade Frida 

My very "cool"uncle came to celebrate Frida

 

 Mormor likaså

Grandmum showed up as well


Oskar övervakar paketöppningen noggrant

Oskar kept an eye on Frida while she opened her presents 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar