lördag 31 augusti 2013

Jag vill/I want

Jag vill, jag vill, jag vill.

Jag vill börja nu. Jag vill att scout ska börja nu!

Planeringen är klar och redan samma kväll så skrev jag klart både inbjudan, programmet och ledarprogrammet fast att de andra ledarna sa att jag inte behövde göra det den kvällen.
Jag satt på en rast för någon dag sen och planerade en cykelspårning som jag inte är riktigt klar med än. Jag sitter på tåget och försöker komma på bra aktiviteter för scoutlagskvällen.

Jag vill att den 11/9 ska vara idag eller åtminstone imorgon men det är den inte och jag bara längtar efter att få träffa alla scouter igen.





I want, I want, I want.

I want to start now. I want scout to start now.

All the planning is done and that same night I wrote the invite, the program and the programe with notes for the leaders eventhough the other leaders told me I didn´t have to.
Last week I sat on th break beetween classes thinking about the bikehaik that I am not entierly finished with. I also sat on the train trying to get some good ideas for activites for the scoutlaw night.

I want 11/9 to be today or at least tomorrow but it isn´t I just cannot wait to see all the scouts again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar