lördag 17 augusti 2013

Sista sommarlovet/ Last Summerbreak

Nu är mitt sista sommarlov snart slut och det känns väldigt konstigt. Jag har gått i skolan i tolv år och redan på måndag börjar jag mitt trettonde och förmodligen också mitt sista skolår. Vad jag gör sen har jag ingen aning om men jag kommer nog på något...


Sista sommarlovet.....Kul har jag haft i alla fall


My last summer schoolbreak is soon over and it feels very strange. I have gone to school for 12 years and this monday I will start my thirteenth and probably last year. What I'll do next I have no idea about but I am sure I'll figure something out....

Last summerbreak.....At least I have had fun

 
Det började med att min syster slutade nian. Det var bara Zelina som uppförde sig och blev bra på båda bilderna jag tog.
 
It started with my sister quitting ninth grade. Only Zelina managed to look good on the Pictures I took.


 
Sen var det ett av dem bästa scoutlägrena jag varit på.
 
Then there was one of the best scoutcamps I've been to.

 
Min patrull kom tvåa i spårningen. (man följer ett spår och får lösa olika uppgifter
My patrol came in second Place after "Spårningen" (You follow a trail and solve different problems)







 
Jag har varit ute på sjön sommen rätt mycket den här sommaren
 
I've been out on the lake Sommen a lot this summer.

 
Här är en bild på mina kära föräldrar
 
This is a Picture of my beloved parents

 



 
Jordgubbsfest som slutade med poolhäng
 
Strawberryparty ended up with all the kids in the pool.

 
Sen blev jag ivägsläpad till Ystad.
 
Then I got draged to Ystad.

 
O en massa bad i havet
 
And a lot of swimming in the sea


 
Sen åkte vi till Gränna camping för att grilla med farmor, farfar och kusinerna.
 
Then we Went to Gränna camping to barbeque with Grandmum, grandad and my cousins.




 
Det är lite lustigt att jag är mer lik min kusin (Till vänster) än min syster (Till höger)
 
It is kind of funny that I look more like my cousin (to the left) then I do my sister (to the right)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar