onsdag 14 augusti 2013

Uppdatering/update

Virklusten är obefintlig efter jul och den har inte kommit tillbaka förrens nu. Nu värker fingrarna pga frenetiskt virkande. Nallen som jag tror jag nämnt tidigare är nu klar och nu virkar jag en cupcake o lite annat smått o gott till farmor och farfars bästa vänners barnbarn. Ja det var en lång förklaring och nu ser ni förmodligen ut som mina närmsta vänner när jag försöker förklara vad en kusinskusin är ;) det kan ni gå fundera på ett tag 

After christmas I really do not wantto crochet and I haven't felt like crocheting all summer either but now I do feel like it. I finished the bear, that I think I talked about before, yesterday and now I am crocheting a cupcake and various other cookies. The cupcake and the cookies I am going to give grandmum and grandads bestfriends grandchild. That was a complex explanationand you probably look like my closest friendswhen I try to explain what a cousins cousin is ;) I'llleaveit to you to figure out what I medan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar