fredag 2 augusti 2013

Ystad

I fyra dagar har jag campat i Ystad. Jag kom hem igår och då gick jag och la mig direkt. Min säng har förmodligen aldrig varit så skön som igår...

I have been camping in Ystad for four days now. I got home yesterday and went straight for my bed. It has probbably never been as comfortable as at it was yesterday...

 
Det är något så fruktansvärt tråkigt att åka bil i Skåne. Allt ser lika dant ut och ser man en kulle får man nästan en chock.
 
It is extremly boring to drive in Skåne. Everything looks pretty much the same and when you see a hill you go into chock.

 
Alla dessa L&L hus dvs Låga och långa vad är grejen egentligen??
Det är ju nästan obehagligt ;)
 
What is up with all these L&L houses (Low and Long).
It kind of creeps me out ;)

 
Fast Skåne kan ju vara fruktansvärt vackert också. Den här bilden är tagen på stranden som låg intill campingen.
 
Skåne can also be amzingly beutiful. This Picture is taken at the beach that was next to the camping.


 
Den här blden är tagen vid Ales stenar. Nej jag tog ingen bild på stenarna...
Jag tyckte att utsikten var intressantare.
 
This Picture is taken next to Ales stenar(Ales stones). No I didn´t take any Pictures of the stones..
I thought the view was more interessting.

 
oj då jag råkade visst få med Fridas arm hehe
 
Woops I apparently managed to Catch Fridas arm with the camera.



 
Här är vi på väg ner mot Kåseberga hamn och glasstokig som jag är så övertalade jag familjen till dagens andra glass :) Lite onödig fakta är att Simon ligger på marken här för att jag skulle få en bra bild :)
 
Here we are going downt to the harbour of Kåseberga and true to my icecreamcrazy self I talked my family into eating the second icecream that day :) Some unneseccery fact is that Simon lay on the ground so that I could take a picture :)

 
Det här möttes jag av när vi rullade in i mitt älskade Småland igår. Det ser nästan ut som om någon målat himlen. På vägen hem hade vi allsång i bilen medans mamma sov. Frida som det ljushuvud hon är petade på mamma och sa till henne att sjunga med. Det var lagom populärt...
 
This was what greeted us when we drove into my beloved Småland. It almost looked like someone had painted the sky. On our way home we sang along with the radio while mum slept. Frida like the smarthead she is poked mum and told her to join us. That was not appreciated...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar