söndag 15 september 2013

15/9

Med fjärilar i magen, ett leende på läpparna och ett bultande hjärta sitter jag nu framför datorn. När mamma ser det här kommer hon förmodligen traska upp till mitt rum och fråga vem är han? Vad heter han? Hur gammal är han? Det kan jag inte svara på för det är inte en han det är 24 stycken som får mig att sitta som på nålar. Det är äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN dags för seriestart och jag, jag är snart på väg till Vimmerby inte för att gå på Astrid Lindgrens värld utan för att heja fram mitt TAIF till säsongens första seger (förhoppningsvis). Mina übersnälla farföräldrar följer med mig. Fram till 16.00 kommer jag vara jättenervös och jag hoppas att jag låter ännu förfärligare ikväll än vad jag gör nu.


With butterflies in my stomach, a smile on my lips and a beating heart I now sit infront of the computer. When mum sees this she will probably walk straight up to my room and ask who is he? What is his name? How old is he? I will not be able to answer that because it isnt one guy it is 24 that makes me this excited. It is finally, finally, FINALLY time for the start of TAIFs season and I am soon on my way to Vimmerby not to visit Astrid Lindgrens World but to cheer my beloved TAIF on. My überkind grandparents will go with me and until 16.00 I will be really nervous. I seriously do hope that my voice will sound even worse tonight then it does at the moment

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar