torsdag 24 oktober 2013

18

17 födelsedagar har firats med min familj. Det har blivit mycket kanelbullar och många chokladmuffins genom åren men idag min 18 födelsedag firar jag i Österrike utan de galningar jag kallar min familj. Idag borde jag bara le men det är lätt för tårar när det hela tiden plingar i mobilen och står att jag är älskad och saknad. Gud vad jag längtar hem till dessa människor!

Ähh vem försöker jag lura jag hade varit gråtfärdig även om jag varit hemma.....






















17 birthdays I have celebrated with my family. It has been a lot of cinnamonbuns and chocolatemuffins over the years but today on my 18 birthday I am in Austria without the lunatics I call my family. Today I should be smiling all day but I am close to tears every time my phone sounds and there is a text saying that I am loved and that they miss me. God I miss them!

Who am I kidding I would have been on the verge of tears even if I was at home.....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar