torsdag 21 november 2013

Grekland/Greece



Nu börjar en del av mina vänner bli rätt så trötta på mig...För Österrike och Estland räcker inte utan idag har jag och Carro, Pookie och Sara bokat en resa till Rhodos. Så vi sticker en vecka innan studenten och vi ska ha så kul! Pappa är också rätt trött på mitt resande för den delen men nu har jag insett det bästa sättet att få tyst på honom. När han säger "Jag fick minsann inte åka till Rhodos när jag var 18" så är det bästa svaret "Nä du flyttade hemifrån" efter att jag sagt det vart det knäpptyst.

På tal om något helt annat så har vi snö här i norra Småland och jag är så lycklig. Jag skuttade (Ja jag skuttade) hem igår och när mamma och pappa såg mig bara skaka dem på huvudet och tyckte att jag var allmänt knäpp men det är så det funkar i min familj ;)




Now are some of my friends getting really tired of me.... Because Austria and Estonia wasn't enough. Today Carro, Pookie, Sara and I booked a trip to Rhodos. We will leave a week before we graduate and we will have so much fun! Dad is pretty tired of my traveling as well but I have realised the best way to shut him up now. When he said "I didn't get to go to Rhodos when I was 18" I answered "No you moved out" he didn't have a comeback for that.

On the topic of something else entierly (I know there was no logic in that topic change..but still!) WE have snow here in northern Småland and I am overjoyed because of it. I litterly skipped  (Yes I skipped) all way home yesterday and when mum and dad saw me they just shaked their heads and thought I was being weird but that is how it works i my family ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar